Over mij

Mijn foto
Tollebeek, Noordoostpolder, Netherlands

maandag 17 augustus 2009

Een Travelbug die gaat vliegen



Deze Travelbug genaamd Ethosa gaat als het goed is komende week in TB Hotel Leiden International gedropt worden om dan meegenomen te worden door Besem een Zuid-Afrikaan die nadat hij een jaar in Nederland is geweest voor zijn studie naar Zuid-Afrika waar hij in een cache gedropt zal worden. Ik vermoed in de provincie Gauteng (waar ook Johannesburg ligt) omdat hij daar zelf een paar caches heeft gelegd. Het maakt niet zoveel uit als hij daar maar komt te liggen. Hij krijgt de opdracht mee om door Afrika te reizen en heel stiekem hoop ik dat wij eens in de gelegenheid zijn om hem zelf op te halen maar ik ga daar niet vanuit.

Wij hebben sinds we op dat continent geweest zijn wat met Afrika en ik vind het geweldig dat ik zo in gelegenheid kom om daar een TB van ons te laten reizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

UA-9440093-1