Over mij

Mijn foto
Tollebeek, Noordoostpolder, Netherlands

vrijdag 17 september 2010

Coin als vermist opgeven

Eerst zal ik eens een Earthcache Geocoin als vermist loggen want die ben ik al een jaartje kwijt met dank aan een cacher die hem opgepikt heeft en toen zei dat hij over een week of twee later in een cache gestopt moet worden. Ik heb hem/haar al verschillende keren gevraagd om de coin te loggen maar reageren ho maar terwijl hij wel nadien op geocaching. com gesignaleerd was maar sinds april 2010 is hij/zij niet meer actief en ik denk heel eerlijk gezegd dat hij de munt gehouden heeft, want het kan toch niet waar zijn dat hij hem ergens had gedropt zonder te loggen. Dan zou een andere cacher hem inmiddels wel opgepikt hebben en dan weer gelogd hebben waardoor de reis ook niet meer klopt.
                                                           
 
Gelukkig heb ik nog een exemplaar in mijn cachetasje liggen maar ik ga deze denk in niet meer op reis sturen. Daarvoor heb ik er nog twee voor in de aanbieding en ik heb ook nog een paar tb's niet weggestuurd maar daar moet ik dan nog eerst sleutelhangers voor vinden voor ze de wereld over mogen.


Dit is de tweede coin/tb waarmee ik het heb meegemaakt want de allereerste tb die op reis ging in een wedstrijd is nadat hij drie was opgepikt en meegenomen verdwenen en ik heb er nooit meer wat van gehoord. Die lui zijn een olifantensleutelhanger uit Blijdorp rijker maar wel onterecht want iedere coin/tb die onderweg is blijft eigendom van degene die hem registreerd heeft op geocaching.com en een cacher mag hem alleen verplaatsen, zodat ik niet al te dure coins onderweg heb en mijn Pocket Decoder kun je alleen loggen als je mij tegenkomt tijdens het cachen want daar hangt een gepeperd prijskaartje aan




                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

UA-9440093-1