Over mij

Mijn foto
Tollebeek, Noordoostpolder, Netherlands

vrijdag 17 september 2010

Colorado is weer afgestoft

De komende twee weken hebben wij lekker vakantie en een van onze plannen is om de Colo weer eens te gaan gebruiken en te gaan cachen. Ik heb er zin en inmiddels worden de batterijen opgeladen want ik wil nog even onze thuiscoördinaten veranderen na onze verhuizing, zodat de afstanden van onze caches en de op reis zijnde tb's en coins weer helemaal accuraat zijn.

Ik kan merken dat ik de GPS een tijdje niet meer in mijn handen had gehad wat ik moest de gebruiksaanwijzing erbij halen om te kijken hoe de musketonhaak weer verwijderd moest worden en ik heb hem weer even aangehad en stond wel weer te tobben hoe ik de positie kon bepalen in de tuin. Dat is nog niet gebeurd want de batterij bleek leeg te zijn (wat me niet verbaasde) Maar als die weer vol zijn ga ik weer even uitzoeken hoe het dingetje ook al weer werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

UA-9440093-1